הדפסת כרטיסי ביקור

הדפסת כרטיסי ביקור – אמצעי איכותי לקידום יעיל

כרטיס הביקור הוא אחד האמצעים החשובים והיעילים ביותר לקידום העסק. לעיתים מזומנות כרטיס הביקור הוא הדבר הראשון שאיש המכירות או נציג רשמי אחר של העסק ימסור ללקוחות הפוטנציאליים שלו. האיכות של הכרטיס, העיצוב שלו והרושם הכללי שהוא יוצא מסייעים במידה רבה בעיצוב דעתו של הלקוח הפוטנציאלי על העסק. הפגישה הראשונה של איש המכירות של העסק עם קניין, סמנכ"ל, בעלים או כל מקבל החלטות בעסק היא אולי הפגישה החשובה ביותר. "אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשון" אומר פתגם ישן, ומי שהמציא אותו ידע בדיוק על מה הוא מדבר. בתחילת הפגישה לוחצים ידיים, אומרים מספר משפטי נימוסים וכמובן – מחליפים כרטיסי ביקור.

 

כרטיס הביקור ועיצוב הדעה על העסק
מעבר להופעה של איש המכירות, שיכולה להיות מהודרת ואיכותית, מהווה כרטיס הביקור הזדמנות ראשונה של מקבל ההחלטות להציץ מנקודת מבט אחרת על העסק. האיכות של כרטיס הביקור, רמת ההשקעה ורמת התחכום שלו מצד אחד ומצד שני צורת הרישום של הפרטים בכרטיס ורמת הבהירות שלהם – כל אלה נסקרים בתוך שניות מספר. גם החומר שממנו עשוי הכרטיס עשוי להוסיף לרושם. הדפסת כרטיסי ביקור איכותיים הינה, לפיכך, נדבך חשוב בדרך הנכונה לסגירת עסקה או סדרה של עסקאות בין הספק המעוניין למכור את הסחורה שלו לבין הלקוח המעוניין בסחורה הזו או דומה לה, והנמצא בשלב של בחירת הספק המתאים.

 

עיצוב הכרטיס
העיצוב הוא חלק חשוב מאד. העיצוב כולל את הצבע הכללי כמו גם את צבעי הרקע של הכרטיס. אלה חייבים להיות מושכים ומתאימים לאופי המוצר. (מוצרי בשר – כרטיס אדום, למשל. מוצרי חלב – כחול-לבן או ירוק-לבן וכיוצא באלה)

לוגו: הלוגו של העסק, אם יש כזה, חייב להיות ברור על גבי הכרטיס. מלכתחילה רצוי לבחור לוגו קליט, מובן ושניתן להבין אותו גם בממדים קטנים מאד. עסקים שיש להם לוגו מסובך, כדאי שיימנעו מלהציג אותו על גבי הכרטיס.
גופנים: גם אופי הגופן יכול לקבוע. ידועים מקרים שבהם שינוי הגופנים בהדפסה הביא לירידה דרסטית של מכירות בעיתונים, כפי שקרה לעיתון "מעריב" בשנות השבעים, שהתפוצה שלו נחתכה ביותר מחמישים אחוז בעקבות שינוי גופן. כרטיסי ביקור צריכים להיות מעוטרים בגופנים שיגבירו את המשיכה שלהם.

 


הדפסת כרטיסי ביקור על ידי חברה מנוסה
כבר ניתן להבין שחשוב להזמין כרטיס ביקור רק אצל אנשי מקצוע. חברת ביג גרף, חברת ההדפסה האיכותית שמקום מושבה בדרך השלום בתל אביב והיא קיימת מזה יותר משני עשורים, היא בדיוק החברה המקצוענית שבה מדובר. במשך עשרות שנות קיומה הספיקה החברה ללמוד כל מה שניתן בנושא הדפסות מוצרים עסקיים: פנקסי קבלות, ניירת עסקית, פוסטרים ועוד, ומי שמפיק את מרב התועלת מהעניין הם כמובן הלקוחות המרוצים של החברה.

 

ציוד איכותי והחשיבות שלו:
הפריצה האדירה קדימה של עולם הטכנולוגיה, שארעה בעשור האחרון של המאה הקודמת ונמשכת עד היום הביאה למצב שבו מדפסות ביתיות יכולות להפיק מסמכים באיכות גבוהה מאד. ואולם כשמדובר במסמכים ייחודיים אין ערוך לציוד מתקדם יותר, איכותי יותר ומקצועי יותר. כרטיס שהודפס במדפסת ביתית יבלוט מייד לעין, בעיקר כשמדובר באיש מקצוע ששבע בחייו כרטיסי ביקור.

חברת ביג גרף מחזיקה את מיטב הציוד החדשני בתחומי הדפוס ומסוגלת להפיק כרטיסי ביקור איכותיים במחירים הגיוניים ומתקבלים על הדעת. כל זאת הודות לניסיון מצטבר ועבודה איכותית.

 

על חברת ביג גרף
ביג גרף בע"מ הוא בית דפוס שקיים מזה יותר משני עשורים. מקום מושבה של חברת ביג גרף בע"מ הוא בדרך השלום בתל אביב. החברה היא משפחתית, דבר המשתקף היטב באווירת העבודה, המשפחתיות והאכפתיות שהם הדבר הבולט ביותר לעינו של הצופה מהחוץ.  אחד הדברים המאפיינים את חברת ביג גרף בע"מ הוא האיכות הבלתי מתפשרת שלהם וההקפדה בקטנות כבגדולות. עבודה שהוזמנה לא תצא בדרכה אל הלקוח אלא לאחר שנבדקה ונבחנה בשבע עיניים, בין אם מדובר במסמך גדול ובין אם מדובר בנושא הדפסת כרטיסי ביקור. אלה גם אלה יקבלו את תשומת הלב הגדולה ביותר. מוצר מקצועי הוא קודם כל ובראש וראשונה תולדה של הקפדה על דרישות הלקוח ומנגד איכות המוצר. ושיהיה לבריאות.

0
big-graf-security

אתר ביג גרף מאובטח באמצעות תקן בינלאומי לאבטחת מידע ותשלום  לפרטים נוספים

KOBIX

בניית אתרים | קידום אתרים בגוגל